AKÇAABAT / TRABZON TURKEY

September 19, 2007 onebenbirsey

Meşhur Akçaabat köftesi Nihat Ustanın mutfağından

Mısır ekmeği

Piyaz

Laz Böreği nefis incecik yufka ile yapılmış bu bohçanın içinde muhallebi var

Çok beğendiğim bir ağaç

Akçaabat Limanı

Gece Akçaabat

Entry Filed under: Uncategorized

134 Comments Add your own

  • 1. Anonymous  |  August 1, 2007 at 6:57 pm

    Sevgili Candan hanımcığım,
    Görüşmeyeli nasılsınız?Sizi çok özlediğimin kanıtıdır buraya yazmam.Lütfen sizden rica ediyorum yazdıklarımı buraya basın.Ablalarınızdan birinin burayı ele almasına çok üzülüyorum.Siz aklı başında bir yetişkinsiniz.Kendi iradenizle her şeye karar verebilirsiniz.:((
    Candan hanımcığım,sizi tatil için bekliyorum.Ben işlerimi halledip geldim ve yeniden eğe sahillerini dolaşacağım.Dilerseniz sizin içinde özel bir yer ayırtabilirim.Rodos’a gidiyorum oradan Sakız adasına geçmektir niyetim efenim.Aklınıza gelebilecek her türlü donanıma sahib yatım ve uçağım.İsterseniz yatta,otelde kalabiliriz.Sizin için oteli kapatabilirim.Bu yüzden bir haber uçursanız beyaz güvercinlerle.Artık medeniyetin imkanlarından yararlanamıyorsak güvercinlenler haberleşelim.:))Biliyorum ablalar size engel teşkil ediyor.Bu durum beni çok üzüyor.:((Bari o ablalar da bizimle gelsinler.Lütfen güvertede bizimle oturmasınlar.Lütfen!!
    Size almış olduğum hediyelerimde küflenmeye yüz tuttular adeta.((Beni çok üzdüğüzün farkında mısınız Candan hanımcığım?

    En derin sevgilerimle
    Mac-Ghille-Laider JOHNSON

  • 2. Anonymous  |  August 1, 2007 at 7:08 pm

    Sayın Mac-Ghille-Laider JOHNSON
    Sizde bir zamanlama hatası oluyor ben çok üzülüyorum.Her ne kadar Candanın ablalarına güverte yasağı koysanızda ben şu anda Candan ın Akdenizde son derece donanımlı teknesinde ablaları ile güvertede mavi yolculuk yaptığını size ileteyim.
    Ablalarından sadece biri

  • 3. Anonymous  |  August 2, 2007 at 6:16 am

    caadancım ben bir kaçgün yokum. sen bu arada akdenize buz taşımaya devam et. güverteyi serin tut.ben yasak falan tanımam biliyosun sevgiler
    Ablalardan diğer biri

  • 4. Menapoz Abla  |  August 2, 2007 at 7:57 am

    candancımm,siten çok güzel olmuş,uzun zamandan beri bakamamıştım ilk kez simdi gordum..maviyi çok severim..
    bi önceki yazındaki kelebekler cok gzüel ama elimden gelir mi bilmem,küpeleri çok hoş olmuş,çocuklar da yapabil,r demişsin ama ben kendimde o gücü bulamadım:(fimolar da cok hoş olmuşş,balıklı olan cok tatlı.

  • 5. Anonymous  |  August 2, 2007 at 2:47 pm

    Candan hanımcığım.:)
    Sizde fırsattan istifade edip hemen bana kaçın.Sizinde yatınız mı var?Neden bana söylemiyorsunuz.?Ben sizi sadece benim yatımda görmek isterim.Ablalarda her yere karışıyorlar olmuyor ki, aa b’si yok.:(( Benim yat’ta ziyadesiyle buz mevcur Candan hanımcığım,ben sizin o nazik parmaklarınızın yorulmasını istemem.Ablalara hiç buz yok!!

    Bu ablalar sizin gerçek ablalarınız mı?Yoksa,üvey mi,manevi mi?Neden bana yazmıyorsunuz Candan hanımcığım?

    Hadi adresleşelim bir çırpıda.:))Ben Derya hanımı arayıp ondan malumat almak istiyorum oturduğunuz şehirle ilgili.Kendisi geçenlerde misafirimdi sizin kulağınızı da çok çınlattık.

    Dilerseniz sizi TV’ye çıkartayım. Siz karar verip bana yazar mısınız?
    Size ricaediyorum, beni bu ablalarla muhatab etmeyiniz lütfen.Bu ablalar kaç tane Candan hanım’ığım?Sizi bekliyor olacağım teknemde.Dün J-SKİ aldım ikimiz için.Belki ansızın benimle adresleşmek istersiniz diye düşündüm.

    Eğer binmesini bilmiyorsanız üzülmeyiniz can simidlerimizde hazır kolluklarımızda.Tüm donanım mevcut Candan hanımcığım.

    You can close your eyes to things you dont want to see, but you can’t close your heart to things you dont want to …????

    En derin sevgilerimle
    Mac-Ghille-Laider JOHNSON

  • 6. şule türel  |  August 5, 2007 at 1:51 pm

    kelebekler çok hoş çok sevimli

  • 7. nisan  |  August 6, 2007 at 10:00 am

    Selam Candan, geri döndüm galiba, uzun zamandır ekleme yapamamıştım, şimdi de zorlanıyorum, sorunlar çıkıyor 😦
    Eklemelerin yine çok şeker, şu fimolardan yapamadımya gözüm arkada kalacak, belki birgün ben de yaparım…Kıpır kıpır parçayı da eklemişsin insan kendine geliyor 🙂 nanı nanı nanı nanı nanınanına 😉 Görüşürüz, sevgiler..

  • 8. Gamzeli  |  August 7, 2007 at 9:12 am

    Merhaba canım,

    Nasılsın? İyi haftalar diliyorum…

  • 9. Berrin  |  August 7, 2007 at 9:19 am

    Cancanım siteni açtım. Müzik çalınca bizimkinden bitr çığlık “anneeee sakın kapatma çünkü benim en sevdiğim şarkı buu” 🙂

    Güzel bir hafta seninle olsun.
    Sevgiler,

    http://www.berrince.com

  • 10. mamila  |  August 7, 2007 at 8:10 pm

    candannnn sayfana bakamadım canım ninni beni anında uyuttu. mışıl mışıl mışıl…….

  • 11. nsevil  |  August 8, 2007 at 12:18 am

    cancan pabucu yarım çık dışarı oynayalım…
    ya ne diyo bunlar ben çok mu uzak kaldım ne??? ne ablası ? ne ya tı bir i bana anlatsın yaaa………

  • 12. NAZLICA  |  August 8, 2007 at 11:12 am

    Candan merhaba canım. Umarım iyisindir. Yukarıdaki sohbet epeydir devam ediyor. Nedir nedeğildir anlamış değilim. Şakamı bu? Yorumlara onay getirmişsin,onun için bu diyaloglardan rahatsız olmuyorsun diye algıladım. Kelebekler çok hoş. Çok öptüm sevgiyle kal

  • 13. Çilekli Pasta  |  August 8, 2007 at 12:57 pm

    Canım nasılsın neler yapıyorsun, yukardaki muhabbet nedir yahu, uzadıkça uzuyor. Bu arada kelebekler harika. Sen iyisin dimi. kocaman öperim seni canımcım.

  • 14. Tabakta Lezzetler...  |  August 9, 2007 at 1:11 pm

    Canım çoktandır uğramıyorsun iyisin mi merak ettim.
    Sevgiler…

  • 15. mamila  |  August 10, 2007 at 9:38 am

    candannnn hayırlı kandiller teşekkürler.

  • 16. fazkon  |  August 10, 2007 at 12:20 pm

    Hayırlı kandiller….

  • 17. akçahan  |  August 10, 2007 at 1:59 pm

    Öncelikle hayırlı kandiller Candan’cığım!

    Bu nini şu ağır nezleli, bitkin halimde uyutacak beni bak.. Dosyalar ha bire geliyor, bana zindelik lazım azizim, ama pek tatlı geliyor ya hu, nereden gelir aklına bilmem ki Şirine…

    Sevgiyle….

  • 18. Kozan  |  August 12, 2007 at 10:35 am

    mutlu bir pazar tatili diliyorum…………….

  • 19. R2K  |  August 12, 2007 at 1:30 pm

    : )

  • 20. şule türel  |  August 12, 2007 at 5:30 pm

    köpek ve kedicikler çok şirin

  • 21. bedaliza61  |  August 12, 2007 at 6:56 pm

    merhaba

  • 22. bedaliza61  |  August 12, 2007 at 8:04 pm

    bu da gelmese sınıfta kaldığımın resmidir(((((((((

  • 23. Anonymous  |  August 12, 2007 at 8:05 pm

    candan ben bedaliza.geldimi(((((((((

  • 24. bedaliza61  |  August 12, 2007 at 8:07 pm

    halamı gelmedi

  • 25. Gamzeli  |  August 13, 2007 at 7:29 am

    İyi haftalar candan’cığım…

  • 26. mamila  |  August 13, 2007 at 8:52 am

    candann hayırdır sabahın o satinde merak ettim . ndeir bir durummu var .iyi haftalar

  • 27. bedaliza61  |  August 13, 2007 at 9:43 am

    günaydın canımmm.nihayet)))kızım bana teknoloji özürlüsün anne diyor.galiba haklı))))ama kurdelem oldu dimi.taktım yakama göstericem özgeye)))canım ben daha önce girmeyi çok istedim ama bugüne nasipmiş.senden bana gelen güzel elektriği hissediyorum.teşekkür ederim.bu yanını kimseden gizleme olurmu.sen boş bir kız değilsin anlıyorum.herşey dilediğin gibi olsun.allah gönlünden geçenleri yaşamanı nasip etsin.öptüm seni ablacım

  • 28. Claudia Assencao  |  August 13, 2007 at 3:04 pm

    HI!!! Well I moved here in December!! =) Thank you for your comment!!!! About the pictures… I don’t know what’s going on =( Anyways I love those butterflies!!! =) Have a great week!!!
    Kisses, Claudia

  • 29. Anonymous  |  August 13, 2007 at 3:33 pm

    Bazı arkadaşlar muhabetten sıkılmışlar gibi görünüyor,bizler sıkılmadık aksine çok da eğlenceli buluyoruz.
    Johnson yazsın,Johnson yazsın,Johnson yazsın!!!

    Candan,ne zamandır seninle görüşememiştik çok özledim yahuu.Gözüm hep bloğunda idi,lütfen Johnson gitmese.Onu çok sevdik bizler.Çok öptüm.

    Selamlar,
    Şehnaz & arkadaşları

  • 30. Menapoz Abla  |  August 13, 2007 at 4:58 pm

    candancımm o zorlu turmanış fotoları nerden acaba?sen de o grupta mısınn??nekadar dik ve zorlu oldugunu gorunce korktum walla..ama bazı duygular kokuyla adrenalinle mutlu eder insanı;)

  • 31. Reyyan Demir  |  August 13, 2007 at 5:28 pm

    Mrb Candan hanım,
    Yeni sitemi ziyaret etmişsiniz,çok teşekkür ederim,hafta sonu henüz başladım,önümüzdeki günlerde tamamlayacağım.
    Bu arada 2 bayan arkadaşımla İstanbulda çeyiz,dekorasyon ve aksesuarlar üzerine mağaza açmayı planlıyoruz.Ev hanımlarının ördükleri el işilerin satış pazarlamasını yapacağız.Ev hanımı olupta yaptıklarnı satmak isteyen arkadaşların olursa tanışmak isterim.Selam ve sevgilerimle
    Tekrar görüşmek üzere
    Reyyan

  • 32. mamila  |  August 13, 2007 at 6:35 pm

    candan bir cevap alamadım. merak etttim biliyosun.

  • 33. berrince  |  August 14, 2007 at 4:18 pm

    Dilerim Allah bir daha bu görüntüleri o acıları bizlere yaşatmasın. AMİN.

    Ve canım geçmiş olsun. Zeynep pc başındaydı. Çook sonra gördüm yazını. Sana nazar mı değiyor yaw anlamadım ben bu işi 😦

    http://www.berrince.com

  • 34. Serra  |  August 14, 2007 at 10:48 pm

    ben bu yazismalari hic anlamadim, Johnson kim?
    Asagidaki bebek fimolar bana pasta ustune konmalik gibi geldi. Sevgiler

  • 35. mamila  |  August 15, 2007 at 8:44 am

    candannnn bu haritaya göre artık gelip beni kurtarırsın .efem dün bütün gün atölye çalışmam vardı.delilergibi çalıştık.sonunda ne olacaksa… bende merak içerisindeyim. he he he sevgilerr

  • 36. bedaliza61  |  August 15, 2007 at 9:38 am

    candancım günaydın.nasılsın?bir yolculuk yaptın ama nerden nereye gittin anlayamadım)))keyfin yerinde gibi hissettim))inşallah öyledir.kendine iyi bak hoşçakal

  • 37. Pembeli'nin Mutfağı  |  August 16, 2007 at 6:10 am

    Candancım bu köpecik çok tatlı yaa:)

  • 38. yamalı bohca  |  August 16, 2007 at 3:19 pm

    Candancım
    Sağol deprem konusunda ki yardımlarından dolayı,ben deniz kenarında oturuyorum yani Elhamı okurumda tebarekeyi okumaya vaktim olmaz diye düşündüm haritayı görünce,birde bugün İzmit e gidiyorum Allaha emanet
    Sevgiler canım.

  • 39. bedaliza61  |  August 17, 2007 at 11:28 am

    candancım haklısın.üstüne bir de mamilanın olayı geldi neyseki ucuz atlattık.sana iyi günler canım

  • 40. Anonymous  |  August 17, 2007 at 11:37 am

    Tirabizoonnnn yolcusu kalmasınnnn!!

  • 41. mamila  |  August 18, 2007 at 9:34 am

    candannnnn nezakaetine teşekkürler. ya herkes bi yerlere gidiyor banane banane bende gitcemmmmm.bırakıcam bu teknikleri atölyeleri yaaaa. öpüldün kooocaman .hadi yine iyisin

  • 42. Menapoz Abla  |  August 18, 2007 at 1:11 pm

    deprem konusuna değimişsin…ki babamın da birçok iş arkadaşı gölcükte vefat etti..bebeklik arkadasım bile öldü..
    izmire bir depremzede aile tasındı onlar da iş arkadasıydı..ve uzunca bir süre atlatamadılar buu olayı..salonda beraber yatıyorlardı..antidepresanlar kullanıyorlardı..hala da sürekli bir deprem korkusu tasıyorlar..

  • 43. Sonja  |  August 19, 2007 at 7:57 am

    Candan´cigim,
    Güzel bir pazar günü diliyorum sevgilerimle Sonja…

  • 44. mamila  |  August 20, 2007 at 2:29 pm

    candannn gönlünce güzel bir hafta diliyorum sevgiler kooomacannnnn

  • 45. etki alanı  |  August 20, 2007 at 8:40 pm

    Yine yaptınız.
    Bu kez sinderella oldunuz.Ama ben bu ablaları çok sevdim.Hikaye devam etmeli.Yorumları okuyan birtek benmiyim acaba.
    Bir de bakmışsınız blog etkisini yitirip,sadece yorumlar anlam kazanırmış.
    Beni hep gülümsetiyorsunuz.
    Sevgilerimi bırakıyorum.
    Tütü

  • 46. bebade  |  August 20, 2007 at 10:58 pm

    iyi geceler candancım.. ben burdayımda pc ile basim dertte canım.. format attırmaktan başka çarem kalmadı sanırım… sabahtan beri sayfana girmeğe calışıyorum ama ne mümkün..sayfan donup kalıyor güc bela yorum sayfasını actım fakat gönderebilecekmiyim o şüpheli…neyse durum bu.. o yüzden ziyaretlerim aksadı beni affet candancımmm…. sevgilerrrrrrrrr

  • 47. Anonymous  |  August 21, 2007 at 12:55 pm

    Çok değerli Candan hanımcığım,
    Uzun zamandır fırsat bulup sizi ziyaret edemediğim için çok üzgünüm.Sizden milyonlarca kez özür diliyorum.BENİ AFFEDER MİSİNİZ?
    Sizide artık buralarda görmek imkansız gibi oldu.Hayırdır bir sorununuz mu var Candan hanımcığım?
    Benimle bir türlü adresleşemediniz ki sorunlarınız varsa hepsini halledeyim.:(
    Candan hanımcığım,sayfanda bazı kişiler yorumlardan rahatsız olduğunu sanki belirtmişler.Benim düşüncem,burası güze bir sayfa,çok hoş vakit geçirebilir insanlar,yararlı bilgiler ve günün kritikleri de var.Bunları bizlerle paylaşan siz değerli Candan hanımcığıma görmeden hayranlık duyanlarda olabilir.Neden bu kişileri rahatsız etmiş anlayamadım.!!Fikrimce, beğenmeyen gelmesin ve siz sadece benimle paylaşsanız ne harika olur.Bit tabii ki, bu bencilce bir düşünce olsada aklımdan geçenleri sizlerle paylaşmak kadar doğal bir şey olamaz.
    Candan hanımcığım,beni sadece ve sadece siz ilgilendiriyorsunuz,diğer arkadaşlarınızın yazdıkları beni hiç ilgilendirmiyor.Bana yazmayın yeter dediğinizde, inanın ben yazmam ama sizi de yakından takip etmeyi de ihmal etmem.:((
    Lütfen bana bir ses versenizde beni de merakta bırakmasanız.Dilediğiniz yere sizi ister havadan,karadan ve denizden ulaştırabilirim her nereyi arzu ederseniz.
    Candan hanımcığım,tavşanlarım çok hastalandılar bu sıcaklardan.Bende onları İngiltere’de ki evime taşıdım.Şimdilik oradalar,buraya da kasım ayı gibi gelecekler.Buradaki bakıcıları ben yokken onlara fazla ilgi göstermemiş ve hatta yavrularımdan birinin tüyleri bile dökülmüş.Bu yüzden hemen onları İngiltere’ye koydum.Ahh Candan hanımcığım sizde benimle gelseydiniz at binip ormanda dolaşırdık,bahçede kahveler içerdik.Neden sizden hiç ses çıkmıyor anlayamadım ben?Tavşanlarım bile artık sizin adınızı ezberlediler.:)Hatta……???

    Size en kocamanından kalıcı sevgilerimi gönderip, saygıyla önünüzde eğilip, o narin elinizi öpüyorum.Her zaman emrinize amadeyim Candan hanımcığım.:)

    Sevgilerimle
    Mac-Ghille-Laider JOHNSON

  • 48. NAZLICA  |  August 22, 2007 at 12:37 pm

    Eeee Candan Mac-Ghille-Laider JOHNSON son noktayı koymuş, diyecek söz yok. Senin kararını bekliyoruz, adresleşecekmisin, adresleşmeyecekmisin? Yok yok rahatsız olmuyoruz, arkası yarın gibi bekleşiyoruz merakla:))Kendine iyi bak, sevgiler

  • 49. esra  |  August 23, 2007 at 11:33 am

    candancım merhaba canım nasılsın….geldim muzik dinledim gezdim ruhendinlendim gidiyorum…sevgilerrrrrrrrr

  • 50. didem  |  August 23, 2007 at 10:24 pm

    canım merhaba bu akşam döndüm eve burası yanıyormuş yawwww

  • 51. didem  |  August 23, 2007 at 10:25 pm

    canısı bu 2. mesajım ilki nedense çıkmadı ben buralarda yokken unutmuş beni bu rasııııı

  • 52. damak tadı  |  August 24, 2007 at 11:37 am

    Cancanım çok az kaldı, hazır ol uçmaya..))

    Öpüyorum bidenemi..Hakim bey amcaya da hürmetler,selamlar.Haydin başbaşın.)

  • 53. şule türel  |  August 24, 2007 at 4:25 pm

    bu böcek takılara bayıldım.

  • 54. mamila  |  August 24, 2007 at 7:16 pm

    candannnn böcekler pek güzeller . hoşcakal

  • 55. Menapoz Abla  |  August 25, 2007 at 11:44 am

    kelebek ve arıya bayıldım;)

  • 56. Muttaba  |  August 25, 2007 at 1:26 pm

    OOOOOOOOOOOOOO KOP KOP KOP KOP MÜSİK ÇOK HOŞ KIVIR YANDAN SALLA DÖKTÜR :)))

    SEN NERELERDESİN YAFFF GÖRÜŞEMİYOK AHH ŞU ASKERLİK BENİ KİMLERDEN MAHRUM ETTİ YAFF GERÇİ SON 159 GÜNNN :))

    DUA ETTE KAZASIZ BELASIZ BİTİREYİM HADİİ HAKKINI HOŞÇAKAL BANADA BEKLERİM :)))

    AŞK ADAMI ASKER MEHMETÇİK ASKERCİK MUTTABACIK GİDER:)))

  • 57. nsevil  |  August 26, 2007 at 1:19 pm

    selam cancanım.nasılsın?nerelerdesin???

  • 58. Gamzeli  |  August 27, 2007 at 11:47 am

    Canım, Beraat Kandilin Mübarek olsun…

  • 59. NAZLICA  |  August 27, 2007 at 1:41 pm

    Hayırlı kandiller Candancığım. Öptüm

  • 60. bedaliza61  |  August 27, 2007 at 6:30 pm

    merhaba candancım.nerelerdesin sen.teşekkür ederim kandil için.senin de kandilin mübarek olsun.sağlıklı mutlu nice kandillere canım

  • 61. Nalan Kaplan  |  August 28, 2007 at 12:04 am

    Candan’cığım merhaba.Ne var ne yok görüşmeyeli inşallah güzel bir yaz gçirmişsindir şekercim 🙂

    sevgiler…

  • 62. Çilekli Pasta  |  August 28, 2007 at 9:15 am

    Canım öncelikle iyi kandiller,

    Ben bu böcüklere bayıldım çok güzeller yahu 🙂

    öperim kocaman seni mucxxxxoxxxx

  • 63. yamalı bohca  |  August 28, 2007 at 12:18 pm

    Canım Candanım
    Geceyarısını bekleyip ablamın doğum gününü ilk ben kutlıyacağım deyip vede kutlayıp beni çok sevindirdin,çok teşekkür ederim,bende sana mutluluklar diliyorum vede öpüyorum.
    Sevgiler

  • 64. akasyakokusu/Nuray  |  August 28, 2007 at 3:49 pm

    candan’cım merhaba..canım görüşemedik değilmi..sende gelmedin bende uğrayamadım..diğer blogtan ayrıldım bundada anca yetişebildiğim kadar yazabiliyorum..canım mardin’e geldik bizde taşınma,ev,eşya derken iki ay geçti..görüşmek üzere kendine iyi bak..öptüm güzelim..

  • 65. akasyakokusu/Nuray  |  August 28, 2007 at 5:23 pm

    evet canım mardin’deyim şuan..sen adana’damıydın.antalya’dan gelirken adana-mersin sahil yolunu kullanıyoruz biz..ayrıca çok çok geçmişler olsun canım dedimya..bu blogu açtıktan sonra yetişemedim yani üç gün uğraştım sadece sayfayı düzene koymakla..gittiğim yerlere yeniden başladım dedim.yetişemeyince artık günlük iadelere yazdım..haberim yoktu inan.zaten net yoktu ben yoktum:)))eşya telaşı ve izin oldu bu arada..yorumlarım herkese açık yazabilirsin..kal sağlıcakla tekrar öpüyorum canım.

  • 66. sibel  |  August 29, 2007 at 4:38 am

    candancım hayırlı sabahlar nasılsın.nurayda okudum yoğunmuşsun kolay gelsin canım sana.bu arada böcekleri hiç sevmem ama cidden çok başarılı olmuş.ben kelebeği tercih ederim ama.müziğinde süper oturduğumuz yerde kıvırıyoruz walla hadi hadi hadiiiiii çok öpüyorum seni seni seniiiii

  • 67. Berrince  |  August 29, 2007 at 8:55 am

    İyi haftalar Cancanım.

    http://www.berrince.com

  • 68. bedaliza61  |  August 30, 2007 at 7:35 am

    candancım ne kadar isterdim görüşmeyi bilemezsin.oğlumu bırakacak yerim yoktu getiremezdim çok küçük.burnumdam getirirdi.inşallah başka sefere.ne sevindim trabzonda olmana.benim için de gez .ziganaya mutlaka çıkın.akaabatta köfte yemeyi unutma))inşallah çok memnun kalırsın canım.iyi tatiller.

  • 69. mamila  |  August 30, 2007 at 6:02 pm

    candannn iyi gezmeler canımmmm. bizde buralarda atölyede kurslara gidelim .oldumu yanii. canım bir diplama daha aldımmmmm. yakında ordinaryus olucam ve HADİ HADİ HADEEEEEEE……

  • 70. NAZLICA  |  September 3, 2007 at 2:01 pm

    Candan, leyleği havadamı gördün bu yıl. Yorumlardan Karadenizde olduğun anlaşılıyor, ne güzell. İyi bir hafta diliyorum canım. Vitray böcekler harika. Öptüm

  • 71. didem  |  September 3, 2007 at 10:43 pm

    şekerim sen gez bakalım buz gibi serin yerlerde ben burada bak daha uyuyamadım bile sıcaktan,ama neyseki alışabildim.şimdi tarihi düşünüyordumda inşallah yalnış hatırlamıyorumdur,bugün senin doğumgünün olmalı.yanılıyorsam kusuruma bakma ama yinede tebrik edeyim ben şekerim,nice sağlıklı mutlu yaşlar yaşaman dileğiyle,yüünden gülücüklerin yanından dostların hiç eksik olmasın iyiki varsın sarı şeker

  • 72. didem  |  September 4, 2007 at 8:01 am

    günaydınnn,
    ay çok güldüm kendime sabah sabah demek 1 ay önce kutladım bak ne güzel işte önümüzdeki ay bu işten kendimi muaf tutarım ona göre.şimdi kesin kfama 4 eylül diye yazılır benim hay allah,
    yaw bunama mı başladı ki bende acaba yoksa buranın sıcağı mı beni böle yaptı heheh
    tembelik yok bütün dereler tepeler gezilecek ona göreee

  • 73. one ben bir sey  |  September 4, 2007 at 2:21 pm

    Bitanesindennnnn bitanesine mesajjj:)))
    1-Hoşbulduk hoşbulduk
    2-Aleykümmm selammm aldım kemençeci amcamın selamını bende en kısa zamanda yayınlamaya başlayacağım bu muhteşem gezimizi
    3-Adresler doğru sen tıklamaya devam et açılacaklar kabak çiçekleri gibi
    Benden de en kocamanın kocamanının kocamanı kadar sevgiler ve selamlar

  • 74. Claudia Assencao  |  September 5, 2007 at 5:15 am

    Hello!! I love the insects made of wire and beads!!!! Very creative!! Have a wonderful week!!! =)
    Kisses, Claudia

  • 75. Anonymous  |  September 5, 2007 at 7:40 am

    Canım Candanım nasılmış bakalım. Umarım sağlığın sıhhatin yerindedir güzelim. Tekrar tekrar çok geçmiş olsun.

    Ohhh Gül apulamla gezi yapmışsınız. Güzel güzel mamalar da yenmiş. Çok sevindim valla kimbilir ne kadar eğlenmişsinizdir. Valla bu yazın keyfini siz çıkardınız. Ben hala tatile çıkamadım 😦 Ben bu sene leyleği otururken gördüm valla bakmasana işte 🙂 🙂

    KEndine çok iyi bak ablacım seni kocaman öpüyorum.
    SEvgiler Bahar….

  • 76. bedaliza61  |  September 5, 2007 at 7:41 am

    candancım anladığım kadarıyla senin gezin bitti.yollarımız kesişemedi birtürlü))))bakalım nerde ve ne zaman görüşebilicez)))trabzonumu beğendin ya çok mutlu oldum canım.annem babam için saol.moralleri harika.bizi gördüler ya dünyalar onların artık.seni öpüyorum canım

  • 77. Menapoz Abla  |  September 5, 2007 at 4:48 pm

    samsuna geldiniz mi..keşke buraya da ugrasaydnız..tanısmak isterdim..
    gezi olarak mı gittiniz..genelde karadeniz gezisinde samsunda yrm st mola veriolarmış:(

  • 78. NAZLICA  |  September 6, 2007 at 7:29 am

    Sevgili Candan; dün geldim yorum bırakamadım. Çok fazla yorum olunca açamadım anacığımm:)))Çok sevindim Gül ile yaptığınız güzel geziye, dilerim devamı gelir. Karadenizin harika olduğunu biliyorum, gezdim epey önce. Fotoğrafları bekliyoruz artık. Kendine iyi bak, çok öptüm canım.

  • 79. damak tadı  |  September 6, 2007 at 9:51 am

    Candan resimler harika çıkmışlar.Kendimi birden o merdivenleri tırmanıyormuş gibi hissettim..İyi ki oraya çıkmışız ve bu eşsiz tarihi güzellikleri görmüşüz.Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.

    Gül

  • 80. Hülya YILMAZ  |  September 6, 2007 at 7:06 pm

    Candan’cım nerelere gitmiş böyle… çok istediğim ama bir türlü gidemediğim yerlere…
    güzel güzel gezmiş, leziz yemekler yemişsiniz. Ne mutlu size…
    Fotoğraflar da çok güzel çıkmış ama merdivenlerin bitiminde sizin resminizi görmek isterdim:))))

  • 81. mamila  |  September 7, 2007 at 9:16 am

    candannnn görüntüler harika. bir başka sefere inşallah sevgiler

  • 82. arzu goznuru  |  September 7, 2007 at 4:31 pm

    Candancım resimler bir harika, bende yeni döndüm oralardan. Gümüşhanede oturuyordum ve trabzona sürekli gezmeye giderdim, gümüşhanede karadeniz ama zigana geçidini geçtiğinde resmen iklim degişiyor, yeşili bile birbaşka yeşil. Sümela da bir harika. Türkiyemizin her tarafı birbaşka güzel. Şu anda Balıkesirdeyim ve burasıda öyle. Kendine göre güzelliği var. Tatil bitti ve hepimiz yavaş yavaş başladık sezonu açmaya. Kendine iyi bak. Sevgiler arkadaşım…

  • 83. Menapoz Abla  |  September 8, 2007 at 10:25 am

    resimler cok güzel ama ben de amasyada aynı seyi gordum kral mezarlarının üstüne çıkıp da bissürü yazı yazıldıktan sonra demirlemeyi akıl etmişler de simdi bişe yapamıyorlar..görmüş kadar oldum manastırı fotoların sayesinde..

  • 84. mamila  |  September 9, 2007 at 9:37 am

    candannnn caddeye gitmeden dönüş yoook canım. ben söz verdim bilineee…

  • 85. bedaliza61  |  September 9, 2007 at 11:48 am

    merhaba canım.hoşbuldum)))sana teşekkür borçluyum.memleketimi o kadar güzel anlatmışsın ki.resimleri harika çekmişsin.ellerine sağlık.üstelik bloğunda çok yer vermişsin.bir gurulandım bir gururlamdım sorma)))aslında ülkemin her yeri çok güzel ama insanın doğup büyüdüğü yer farklı oluyor tabii ki bu herkes için böyledir dimi.ben trabzonun her yerini ezbere bildiğim için bu kez sadece aile ve dost ziyareti yaptım zaten istesemde izin vermezler.çoğu arkadaşıma haber bile veremedim yoksa aileme ve denize 1 saniye ayıramazdım.denizi çok özlemiştim sadece 3 günümü kurtarabildim)))ama doya doya girdim.birbirimizi özlemiştik)))o beni ben onu kucakladık.zor ayrıldım.ben geldim arkamdan yağmur yağmış.bak bak karadeniz benden ayrıldı diye ağladı ))))))sevgiler canım.iyi pazarlar

  • 86. NAZLICA  |  September 10, 2007 at 11:20 am

    Candancığım Sümela’ya yeniden çıkmış gibi oldum, çok hoş fotoğrafar çekmişsin, ellerine sağlık. Çıkmak kolaymış gibi geliyor ama yarı yolda pes ediyor insan. İyiki tamamlamışsın yolu. Teşekkürler fotoğraf ve bilgiler için.Sevgiyle kal.

  • 87. Serra  |  September 11, 2007 at 1:06 am

    Oo cok iyi yapmissin Candan. Tam da vakti herhalde, ne sicak ne soguk hem de Ramazan oncesi tam olmus.

  • 88. bedaliza61  |  September 11, 2007 at 8:20 am

    canım günaydın)))harikasın valla.trabzon ancak bu kadar güzel anlatılır.resimler ve anlatımda süpersin.turizmci olsan ya çok ciddiyim.öptüm

  • 89. Çilekli Pasta  |  September 11, 2007 at 11:33 am

    Canım Candanım süper ötesi güzel fotoğraflar çok beğendim,sayende gezmiş olduk. Çok güzel bende gitmeyi çok iztiyorum.

    kocaman öperim canım mucxxxx

  • 90. şule türel  |  September 12, 2007 at 12:47 pm

    Ne kadar güzel yerler gezmiş görmüşsün. Paylaştığın için teşekkürler.

  • 91. Sonja  |  September 12, 2007 at 2:04 pm

    Sevgili Candan´cigim,
    Hayırlı ve sağlıklı ramazanlar diliyorum.
    Sevgilerimle Sonja…

  • 92. bedaliza61  |  September 12, 2007 at 2:15 pm

    saol canım üzüldüm evet bebeklere çocuklara dayanamıyorum candancım neyseki ateşi olmadı.ilgin için teşekkür ediyorum sen evindemisin yoksa yeni yerlermi geziyorsun.hayırlı ramazanlar diliyorum canısı

  • 93. mamila  |  September 12, 2007 at 6:44 pm

    candannnnnn canım hayırlı ramazanlar

  • 94. Anonymous  |  September 12, 2007 at 8:04 pm

    7x7x7 gülayım canım arkadaşım blokları gezerken bloğunuza rastladım çok beyendim banada beklerim herzaman çok mutlu kalmanız dileğimle iyi geceler ve hayırlı ramazanlar dilerim

  • 95. Hülya YILMAZ  |  September 12, 2007 at 8:30 pm

    Candan’a bi uğrayım dedim,kemençeci amca karşıladı beni.
    “Candan evde yok, Ankara’ya gidip incir reçeli yiyecekmiş” dedi….

  • 96. aysun  |  September 12, 2007 at 10:21 pm

    TÖVBE GÜVERCİNİ KALBİNE KONSUN.AF DALGALARI KIYINA VURSUN.SAADET KERVANI KAPINDA DURSUN.EN GÜZEL AMELLER SENİ BULSUN.RAMAZANIMIZ HAYIRLI OLSUN..

  • 97. akasyakokusu/Nuray  |  September 13, 2007 at 9:49 am

    TÖVBE GÜVERCİNİ KALBİNE KONSUN.AF DALGALARI KIYINA VURSUN.SAADET KERVANI KAPINDA DURSUN.EN GÜZEL AMELLER SENİ BULSUN.RAMAZANIMIZ HAYIRLI OLSUN..

  • 98. berrince  |  September 13, 2007 at 11:53 am

    Cancanım ne güzel bir gezi olmuş. Bizlerle bu güzel fotoğrafları paylaştığın için teşekkür ederim arkadaşım.
    Kucak dolusu sevgiler,

    http://www.berrince.com

  • 99. Çilekli Pasta  |  September 13, 2007 at 6:25 pm

    Canım hayırlı ramazanlar 🙂 mucxxx

  • 100. fazkon  |  September 13, 2007 at 8:17 pm

    Size bırkaç defa yazdım ama hiç cevap alamadım.Son kez yazmak ıstedım..Selam ve sevgiler..
    orgukeyfi.blogspot.com

  • 101. Anonymous  |  September 13, 2007 at 9:58 pm

    Candan hanımcığım,
    Sayfanıza şimdi girebilme imkanını buldum.Gördüğüm kadariyle olağanüstü bir Karadeniz gezisi yapmışsınız.Candan hanımcığım bende sizinle olmayı çok isterdim bu gezide bilmem biliyor musunuz?
    Merak ettiğim bir konu var.Bu geziyi yalnızmı yaptınız,yoksa başkalariylamı?
    Benimle adresleşseydiniz ben sizi uçağımla Trabzon semalarında dolaştırıp adınızı göklere yazdırıp öyle yere kondururdum.:)
    Niçin Candan hanımcığım,sizinle bu adresleşme konusunda uzlaşamıyoruz?Bunu anlamakta güçlük çekiyorum ve bunu çok sevdiğiniz ablalarınıza bağlamak istemiyorum ve düşünmeden de edemiyorum.NİÇİN CANDAN HANIMCIĞIM NİÇİN,NİÇİN,NİÇİN?
    Lütfen sizden acil cevap bekliyorum ve başka şahısların bu işe karışmasını istemiyorum.

    En derin sevgilerimle
    Mac-Ghille-Laider JONHSON

  • 102. KIRKPARE  |  September 13, 2007 at 10:18 pm

    Bu “Mevhişşşşş” seslenişine bayıldım… Okul zamanı en yakın arkadaşım bana böyle seslenirdi.. Biran o yıllara dönüverdim.. Hem iade-i ziyarette bulunayım bu vesile ile de hayırlı Ramazanlar dileleyim… Her ne kadar bu aralar blog ziyaretlerimi aksatsam da yakında düzene binerim.. İyi geceler.. MEVHİŞŞŞŞŞ 😉

  • 103. mamila  |  September 14, 2007 at 8:42 am

    candannn nasılsın bakiyimmmm. canım yarın öğle konuştuğumuz yere görüşmeye gidiyorum hadi hayırlısı bakalım .öpüldünnnnnnnn

  • 104. bedaliza61  |  September 14, 2007 at 11:39 am

    merhaba canım.evet akaabata iyi başladın)))horonu en iyi akçaabat ekibi tanıtır.ellerine sağlık.bebek daha iyi bakalım pazartesiye kadar ne olur olmasa başka doktora götürücem.öpüldün canısı iyi cumalar

  • 105. didem  |  September 14, 2007 at 1:54 pm

    candan,
    inan şu an hala oruca alışmaya çalışırken kafam biraz yerinde değil de yazdıklarına bir anlam vereblmiş değilim,sorry.hem benim geçen gün yazdığım yorum nerede ya bakıyorum yok olmuş..bak canısı her gün gelmiyorum diye kızma bana inan bu yorum kısmı her seferinde çok zorluyor beni
    geçen günde bir değişik şeyler çıktı karıma yine yok eposta adresi falan istedi ne bilim yaaa.sen nasıl rahatsın bak cboxlara yazıp kaçıyorsun,bizi ne kadar uğraştırıyorsun koy işte şuraya bir cbox yaa nolurrr

  • 106. Menapoz Abla  |  September 15, 2007 at 9:46 am

    dinlenme tesisleri gercekten çok dinlendirici gorunuo..bakınca huzur verdi bana..
    hayırlı ramazanlar..

  • 107. Beyhan  |  September 15, 2007 at 2:46 pm

    CANDAN’CIĞIM SANA DA HAYIRLI RAMAZANLAR ARKADAŞIM.TRABZON GEZİNİZİ BEN TELEFONDA GÜL’DEN UZUN UZUN DİNLEYECEĞİM:))))
    ÖPÜYORUM…

  • 108. tuhfe  |  September 15, 2007 at 4:43 pm

    Wendym, nerelerde gezmis boyle. Cok iyi etmissiniz. Hayirli Ramazanlar.

  • 109. munevce  |  September 15, 2007 at 5:33 pm

    Sevgili Candanım eline ,yüreğine ,ayağına, gözüne, sağlık.Sayende oraları bizde gezmiş gibi olduk.Sağlığın yerindedir inşaallah.Keyfini sormuyorum çünkü bu güzellikleri gördükten sonra keyfinde yerindedir mutlaka.Ne diyim Allah tekrarına erdirsin.Sağlık ve sevgiyle kal tatlı şirinem benim
    munevce

  • 110. xprodoksit  |  September 15, 2007 at 5:54 pm

    Selam epeydir uğrayamadım sanırım 😦

  • 111. bedaliza61  |  September 16, 2007 at 11:46 am

    allah iyiliğini versin emi güldürdün beni)))))))))ne yapıcaksın ?neden açıklamadın?gönülle ben de asistanız bilgilerine))))))))

  • 112. Aliye  |  September 16, 2007 at 1:46 pm

    Merhabalar Candancığım Nasılsın umarım iyisindir.Tatilden döndüm ziyaretlerime başladım.Daha sık görüşmek dileğiyle öpüyorum.Aliye

  • 113. nsevil  |  September 16, 2007 at 7:18 pm

    selam cancan varya süper gezmişin valla ne güzel..
    biz şimdi okulluda olduk bir yere kıpırdayamayız artık..

  • 114. masmavi  |  September 16, 2007 at 7:23 pm

    selam candan cım hiç bu kadar yorumu bir arada görmemiştim bravo yani reytingin yüksek anlaşılan 🙂
    ziyaretine çoook sevindim her zaman beklerim iftar bereketi etkinliğimize katılabilirsen seni aramızda görmekten çok mutlu oluruz canım zaten ne marifetli olduğun belli oluyor bu da benim blogger adresim ama blogcu dan bloggere vaktim kalmıyor sevgiler betül
    http://www.betul77.blogcu.com/

  • 115. Anonymous  |  September 16, 2007 at 7:23 pm

    canım arkadaşımmm ben 7x7x7 gülayımm böyle yazmakta zorlansam bile yazmaya calışacam inşallah bu mesajımıda ala bilirsin iyi geceler ve harika bir hafta geçirmeni dilerim birtaneciğim bende seni herzaman bloğuma beklerim

  • 116. mamila  |  September 16, 2007 at 7:59 pm

    sevgili en baş asistanım yine ortalık toz duman olmuş. ben ütü sanatıyla uğraşırken.seni ennn baş asistanım yaptım canım sevgiler

  • 117. masmavi  |  September 16, 2007 at 8:03 pm

    CANIM HANGİ YEMEK İLE KATILMAK İSTİYORSAN BAŞLIK OLARAK İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ DİYE DİĞER ARKADAŞLARIN YAPTIĞI GİBİ BELİRTİRMİSİN CANIM BEN YARIN ALIP EKLERİM İNŞ.
    CBOX EKLEMEYİ DÜŞÜNÜRMÜSÜN BLOĞUNA YAZMAK DAHA KOLAY OLUYORDA :))
    BETÜL http://www.betul77.blogcu.com/

  • 118. bedaliza61  |  September 17, 2007 at 8:10 am

    canım günaydın nasılsın dün şakalaştık ya birden sesiniz kesilince yanlış birşey mi yazdım diye düşünmeden edemedim.umarım değildir canım hoşakal iyi günler

  • 119. KIRKPARE  |  September 17, 2007 at 9:55 am

    Gönlünce güzel bir hafta dilemeye geldimmm… Sevgimi bıraktım… Peynirli ekmeği yemiş gibi oldum..
    Muckssssss… Mevhişşşş 😉 🙂

  • 120. NAZLICA  |  September 17, 2007 at 10:44 am

    Candancığım iyi haftalar. Ekmek diyorsun ama pasta gibi gözüküyor, karadenizliler ağzının tadını biliyor. Gül’ün paylaştıklarını da çok beğeniyorum. Kendine iyi bak. Öpüldün

  • 121. KIRKPARE  |  September 17, 2007 at 11:27 am

    Öğretirim öğretirim… Sen eline iğne iplik ve de kumaşlarınıal gel.. Ya da ben de hepsi var, sen gel yeter…

  • 122. Tijen  |  September 17, 2007 at 11:55 am

    Şekerim ne demek,
    Sen iste yeter ki! Hemen ekliyorum. Seni hayal kırıklığına uğratmak ister miyim? Sen de beni eklersen mutlu olurum. Aşağıdaki ekmekten varsa bir dilim…

  • 123. Öznur  |  September 17, 2007 at 8:29 pm

    Sevgili Candan,
    Karadeniz geziniz güzel geçmişe benziyor.Bu damak tadı Gül acaba seni rahat ettirebil dimi?Çok merak ediyorum.Beni korumuş olduğunuz zamanı hiç unutamıyorum ve sayfanızın koruyucusu olduğumu her zaman bilmenizi isterim.Yukarıda birisi bu kadar yorumu bir arada görmediğini söylemiş,işte görsün ve dilini ısırsın.
    Damak tadı denilen Gül sizi davet etmiş,ben bin kere Almanyan’ya davet ediyorum.Sizi seven diğer Almanya’da yaşayan vatandaşlara da duyurulur.Diğer yorumlarada cevabımı ayriyeten yazacağım.Biliyorsunuz ki bende boyun fıtığı var,devamlı bilgisayar başında duramıyorum.

    Stutgarttan Baharçiceği,FRANKURT DEĞİL!
    İyi geceler
    Öznur

  • 124. munevver  |  September 18, 2007 at 5:40 am

    Candan, dolu dolu bir gezi olmuş. Ne kadar güzel yerler.

    Sana da hayırlı ramazanlar.
    Sevgiyle, Nane Limon.

  • 125. Gamzeli  |  September 18, 2007 at 7:15 am

    Günaydın Candan’cım…Ekmek baya kabarmış, ne güzel duuryor…

  • 126. betül  |  September 18, 2007 at 8:10 am

    canıım günaydın yağlı peynirli ekmek gercekten çok nefis duruyor ama kurallar gereği kendi yaptığımız ve tarifi yazılı bir yemek ile katılmamız gerekiyor eğer vaktin yok ise nasibim arkadaşımız senin için bir tarif hazırlamak istiyor linki bende var
    çarşamba son etkinliğimiz bitiyor cevabını bekliyorum canım sevgiler :)…..

  • 127. Serpil  |  September 18, 2007 at 12:50 pm

    Sevgili Candan,
    Gül hanım,seni resimlerdende görüldüğü üzere belli ki çok iyi ağırlamış.Böyle dostlar hepimize,Öznur gibi dostlarda düşman başına.
    Bende esefle BAHARÇİCEGİ ÖZNUR denilen bu kadını kınıyorum.Bu denli karalamar çok oluyor bloglarda.Acaba bu ÖZNUR mu yapıyor bunları.Allah bilsin yapsın bu ramazan ayında.

    Hoşçakal Candan,bana da beklerim.Artık uğramaz oldun.

    Serpil

  • 128. Baharcicegi  |  September 18, 2007 at 2:46 pm

    Merhaba candan hanim,benim isimimi kullanarak aklinca beni kötülemeye calisan bu kisiye söyleyecek bir sey bulamiyorum,mubarek ramazan günü allaha havele ediyorum.bana bugün isimsiz sekilde yorum birakmis,size baharcicegi adina yazilan bu sacma sapan yorumu kopyalayip bana yorum olarak yazmis,yine bir yorum daha yazip adiniz bu yorumda geciyor haberiniz olsun diye yorum birakmis.Daha öncede benim adima bazi arkadaslara seviyesiz yorum yazmisti,simdi yine is basinda.Ben sizi tanimam sizde beni,benim kimseyle en ufak bir sorunum yok olamazda,birseylerin paylasimi icindeyim,begenili begenilmez ben elimden geleni bildiklerimi paylasmak cicin burdayim, böyle ucuz basit oyunlarla ugrasacak zamanimda yok.Bu kisi benim boyun fitigim bilen cok yakin biri,demekki evime gelmis beni yakindan tanimis,hem bende boyun fitigi yok agrilar vardi gecti cok sükür.damak dati cok sevdigim emegine saygi duydugum bir arkadasim,bu kisinin yapmak istedigi beni bu arkadasla arami bozmak istiyor,ama sizinle bugüne kadar ne yorumlastik ne tanismisligimiz var.
    ISMIMI VERIP BENI KÖTÜLEMEK KOLAY;MADEM BU KISI BEN ISEM ISTE BEN SAYFAMDAN GIRIS YAPIP SIZE YORUM BIRAKIYORUM;BENIM ISIMIMI YAZIP YORUM BIRAKMAK KOLAY;NEDEN BENIM SAYFAMDAN GIRIS YAPILMAMIS MADEM BU SACMA YORUMU YAZAN KISI BENSEM:ISTE SAYFAMIN LINKI:ACIKCA BELLIKI BENIMLE UGRASMAK BENI ARKADASLARIMA KÖTÜ GÖSTRMEK ISTIYOR;ZATEN DEMISTI SENINLE BUNDAN SONRA COK UGRASACAGIM DIYE;BEN O KISIYI ALLAHA HAVALE ETTIM BASKA DIYECEK BIR SEY BULAMIYORUM BU PISKOPAT KISIYE:cANDAN HANIM BENIM ISMIMLE SIZE SEVIYESIZ YORUM BIRAKILIRSA LÜTFEN SAYFA LINKINDENMI YOKSA SADECE ISIMLEMI GIRIS YAPMIS BAKARSANIZ ANLARSINIZ:mUBAREK RAMAZANDA ISI GÜCÜ BIRAKIP BENIMLE UGRASACAGIN YERDE BIR HAYIR ISLEDE SEVABA GIR;BENIMLE UGRASAN KISI:
    candan hanim ben kesinlikle böyle birsey yapamam,helede damak tadinin ismini kullanarak asla.Bundan sonraki yazilacak sacma yorumlara lütfen bakin .nerden giris yapmis,sadece isimimi yazmak kolay,
    ben yorum birakacaksam zaten sayfamdan giris yapiyorum ordan anlarsiniz.
    Size hayirli bereketli ramazanlar dilerim.Bu benimle ugrasan kisiyi allah bildigi gibi yapsin

  • 129. Baharcicegi  |  September 18, 2007 at 4:20 pm

    sevgili güle iki tane yorum yazdim ama onaylanmadi,ona ulasamiyorum,bende burdan ulasmak istedim.
    Sevgili gül sen hem calisarak hem o yorgunlugunla isten gelerek bizlrle paylasmak icin emek verip pastalar hazirliyorsun,emegine ellerine saglik.Bu tür seviyesiz yorum yapan kisi beni kötülüyerek arkadaslarimla arami acmak istiyor,allaha havale ediyorum bu kisiyi.Benim kimseyle bir sorunum yok,hele candan hanimi hic tanimam burda herkese yer var yeterki insan insan olsun,bildiklerini paylasmak vrken neden böyle kötülük pesindeler anlamiyorum.
    Sevgili gül yorumlarim herhalde sen okumadan siliniyorki yayinlanmamis.
    Bu kisi gercekten hasta ruhlu birisi,allah sifasini versin.

  • 130. mamila  |  September 18, 2007 at 6:33 pm

    mamilanın enler eni baş asistanı yine toz duman attırmışsın .bütün gün baş ağrısı çektim.hala geçmedi. .bakıyorum kıdemn her geçen gün artıyor diğer baş asistanlar seni cezaya bırakacaklar gibi……

  • 131. Serra  |  September 18, 2007 at 9:15 pm

    Daha neler yedin Tranzon gezinde Candan? Burada dunyanin obur ucuna atilmis boyle nimetlerden mahrum arkadaslarim iftar oncesi nasil dayanacaklar bu fotolara demedin mi?:) Afiyet olsun sana. Canimiz cekmedi, uzulme.

  • 132. Baharcicegi  |  September 18, 2007 at 10:07 pm

    Sevgili candan,bu kisinin ip numarasini postaneye bildirin ve ismini aciklayin,sizde kurtulun bende.Cünki gecen yine benim ismimle sacmalamisti,artik bu rezalete bir son verilsin,ya bu kisinin yorumlarini onaylamayin,yada postaneye bildirin ve kimse aciga ciksin.Bundan sonra benim ismimi kullanarak size veya arkadaslarima yorum yazilirsa benimle hic ilgisi olmadigini söyleyip artik noktayi koyuyorum,bu kisi yazdigi sacmaliktan kendi sorumludur her ne kadar benim ismimi kullansada.Ben kul hakkindan baskasinin vebalini almaktan korkarim bu kisiyide su mubarek günlerde hepimizin vebalini aldi,eger biraz vicdani varsa bu kötülügüne en kisa zamanda son verir,yok devam edecekse Allah bildigi gibi yapsin
    hayirli berektli sahurlar dilerim.

  • 133. didem  |  September 19, 2007 at 4:04 pm

    canısı merhaba ya buraya ne olmuş böle iftardan önce gelinmez ,ayy ben o pideden isterem şimdi.o domateslervarya burada da oluyor çok kısa bir süre çıkar ve biter,gerçekten tadına doyum olmaz.öptümmm şeker

  • 134. Claudia Assencao  |  September 19, 2007 at 5:49 pm

    Hi dear I stopped to say Hi!! I hope everything is fine there! =)
    Kisses, Claudia


Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

September 2007
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts