POST

October 23, 2008 onebenbirsey


SEVGİLİ ARKADAŞLARIM ;
KARŞI KARŞIYA OLDUĞUMUZ BU ÜZÜCÜ DURUM DÜZELİNCEYE KADAR(Kİ EN KISA ZAMANDA DÜZELMESİNİ ÜMİD EDERİM) http://www.onebenbirsey.blogcu.com dayım…..

MY DEAR VISITORS DUE TO AN UNEXPECTED SITUATION I AM AT http://www.onebenbirsey.blogcu.com FOR A WHILE HOPEFULLY NOT FOR A VERY LONG TIME…..

FAVORİ TV PROGRAMLARIM
KOMEDİ DÜKKANI TRT 1 19:30 HER CUMA
DERYALI GÜNLER SHOW TV 13.50 HER GÜN
THE STARTER WIFE CNBC-E 21:00 HER PERŞEMBE
GREGORY HOUSE md TNT 20:00 HER PERŞEMBE
GOSSIP GIRL CNBC-E 21:00 HER SALI

Alphabeth in the wings is on http://www.onebenbirsey1.blogspot.com/ da
Blogcuğumun 3.yaşına gittikçe artan bir grafikle girdiğime son derece memnun oldum tüm ziyaretçi arkadaşlarıma içten teşekkürlerimle…..
Current time :
22
+ 105.9%
compared with 7 days ago at the same hour
+ 288.9%
compared with 14 days ago at the same hour
Current day :
318
+ 25.7%
compared with 7 days ago
+ 33.6%
compared with 14 days ago

Entry Filed under: Uncategorized

41 Comments Add your own

  • 1. one ben bir sey  |  September 5, 2008 at 6:00 pm

    SEVGİLİ MAMİLANIN YORUMU

    cendennnnnnnnnn hayırlı ramazanlar canısıııı

  • 2. one ben bir sey  |  September 5, 2008 at 6:06 pm

    SEVGİLİ BEBADENİN YORUMU

    hayırlı akşamlar hayırlı iftarlar canımmm kucak dolusu sevgiler gönderiyorummm…

  • 3. one ben bir sey  |  September 5, 2008 at 6:10 pm

    SEVGİLİ HATİCENİN YORUMU

    Sevgili Candanim Toronto dan kocaman sevgiler, nihayet eve dondum ama henuz kendime gelemedim, burada da yoklugumda birikmis ve yapilmasi acil isler vardi onlari nihayet bitirebildim. oglusum carsamba aksami burada olacak, simdi onu karsilama hazirligindayim. canim Tr.ye geldigim gunden itibaren gostermis oldugun yakinliga cok cok tesekkur ederim. seninle, sevgili gonul ve Mamila ile kisa gelince tanisma umudindeyim. bu defa sanirim daha cok kendime vakit ayirabilirim. Malum dugunden dugune kostum sicak hava bir yandan perisan oldum.
    seni cok cok opuyorum sevgili sirinem benim. Allaha emanet olun, en icten sevgilerimle…ajurlu orgulerine de bayildim ajuru severim ve dee anlarim ormesini
    Candanim dugun resimleri ile sayfami guncelledim, vaktin olunca beklerim, sevgilerimle

  • 4. esko  |  September 6, 2008 at 3:41 pm

    candancım ..hayırlı ramazanlar canım..sevgilerimi gönderiyorum

  • 5. NAZLICA  |  September 8, 2008 at 1:22 pm

    Candancığım nerelerdesin, geliyorum hep otomatik postlarla karşılaşıyordum. Bugün iki satır da olsa yazını görünce sevindim. Sana da hayırlı ramazanlar, öptüm canım.

  • 6. Anonymous  |  September 11, 2008 at 7:35 am

    cancanım görüşmek üzere.kendine iyi bak..http://nagice.blogspot.com/

  • 7. Admin  |  September 15, 2008 at 12:39 am

    Sevgili Sirinem vallahi senin ziyaretlerini ozlemisim, su bilgisayarin yapilsinda beklerim.
    Evde kalamiyorum bu gunlerde, studyo ve yeni isim arasinda kosturup duruyorum, kisa zamanda arayacagim seni ve bol bol sohbet edecegim.
    Candan sevgilerimle:)))

  • 8. sennur  |  September 15, 2008 at 10:12 pm

    Amanıııııııııııın noldu böyle, geçmiş olsun şekercim, umarım basit bir arızadır. Ben de uzun zamandır gezemiyorum blogları, bu gece gezmeğe çıktım. Öptüm koccamaaaaan

  • 9. didems  |  September 17, 2008 at 5:27 am

    canısım merhaba,nasılsın hala sorun halledilmemiş anladığım kadarıyla,bende inan bir kendimi toparlayıp bloglara dönüş yapamıyorum bu sene bana bir haller oldu.bir çıkıp kontor alsam hemen seni arayacağım aklımdasın şeker,öptümmm

  • 10. Anonymous  |  September 20, 2008 at 9:06 am

    cancanım çok şık bunlar..nagice

  • 11. Admin  |  September 27, 2008 at 3:05 pm

    Canim Candanim nerelerdesin ama, ozledim.
    Saglikli ve mutlu bir haftasonu dilerim tatlim
    Sevgilerimle…

  • 12. Admin  |  September 30, 2008 at 11:21 am

    Sevgili Candanim
    Ramazan Bayramini kutlar, nice mutlu bayramlarin tekrarini dilerim.
    Sevgilerimle…

  • 13. ηiηo  |  September 30, 2008 at 9:27 pm

    Cocukken hersey ne kadar guzeldi yada bizler cocuklugun verdigi saflikla herseyi temiz gorurduk. Arefe gunu yapilan temizlikler, baldan tatli tatlilarin hazirlanisi, kacamak bir iki lokma. Bayram oncesi cikilan alisverisler, alinan birbirinden guzel elbiseler, ayakkabilar. Kizsaniz elbisenin cantasi, sapkasi olacak. Erkekseniz cepsiz olmaz pantalon, para toplanicak. Hic unutmam bir komsumuz vardi Allah rahmet eylesin, o teyze hic bir bayram geri cevirmedi bizi. Bayram oncesi mis gibi kokan, yepyeni mendiller alir, arasinada para koyardi. Koskocaman lojman, 11 kat, her katta 6 daire, herkes tanidik. El opmekten yorulur, topladigimiz harcliklari cantamiza sigdiramazdik. O zaman insanlarin elimi boldu, simdi ne oldu hala anlamis degilim. Insanlar birakin para vermeyi, seker ikram etmeyi, kapiyi acmiyorlar. Guzel olan geleneklerimizi ne cabuk yitiriyoruz. Hic bir bayram eksik etmedi ailemiz bizden yeni giysileri, ayakkabilari, harcligi, hediyeyi. Biz sansli cocuklardik. Simdi oyle cok yalniz cocuk var ki!! Bayram vesile olsun, unutmayalim adetlerimizi. Ziyaret edelim yaslilarimizi, yalnizlarimizi. Oh bir hafta tatil deyip, nereye kacacagimizi bilmemezlik etmeyelim, bizde yaslanicaz bir gun, gozum kapida, kulagimiz zilde yavrularimizi bekliyecegiz. Bir tatli dil, bir guleryuz, cok gormeyelim, cok gormesinler bizede. Buralar cok sessiz, ne gelen var ne giden. Yapilan tatlilari birbirimize ikram ediyoruz ancak. Ne ana var yanimizda, ne akraba, ne baba ocagi var burda, ne kardes muhabbeti. Gurbetin acisini ceken bilir ancak, bos konusmaya ne hacet. Annem, babam, kardesim, guzel ninem ananem, tum akrabalarim, dostlarim, ben yine bu bayramda burdayim. Bu bayramda yalnizim. Siz birlikte olusunuzun kiymetini bilin. Az kaldi ramazan yaza gelecek, bende 8 senedir ozledigim o bayrami yasayacagim yaninizda insaallah. Ama siz bunun kiymetini bilin, kaybedince bulunmuyor cunku. Bu bayram diliyorum tum minik kiz cocuklarinin firfirli elbiseleri, kirmizi rugan ayakkabilari olsun. Tum erkek cocuklarinin papyonlu minik takimlari, gicir gicir ayakkabilari olsun. Yaslilar yalniz kalmasin bu bayram, oksuzun yetimin basi oksansin. Olmusler unutulmasin, hastalar ziyaret edilsin bu bayram. Bu bayram bayram gibi bir bayram olsun diliyorum…

  • 14. ηiηo  |  September 30, 2008 at 9:28 pm

    osledim cokkkkkkkkkkk

  • 15. Anonymous  |  October 2, 2008 at 8:12 pm

    selam şeker..ne oldu olmadı pc gözükmüyorsun ortalarda..
    http://nagice.blogspot.com/

  • 16. damak tadı  |  October 3, 2008 at 5:50 pm

    Sevgili Candan,
    Ben ve ailem,Ramazan Bayramını en içten dileklerimizle kutluyoruz..

    Sevgilerimizi gönderiyoruz..

  • 17. Anonymous  |  October 4, 2008 at 7:46 am

    Sevgili Candan,
    Doğum gününü kutlayıp nice sağlıklı,mutlu ve güzel yaşlar diliyorum sana..

    Öpüyorum yanaklarından..

    Sevgiler..

    Gül/d.tadı

  • 18. one ben bir sey  |  October 7, 2008 at 5:03 pm

    SEVGİLİ ALİYENİN YORUMU

    ALLAH’TAN TÜM DUALARINIZIN KABUL OLMASI DİLEĞİYLE KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN SEVGİLER….

  • 19. one ben bir sey  |  October 7, 2008 at 5:06 pm

    SEVGİLİ NURCANIN YORUMU

    candancim hayirli bayramlar diliyor sevgilerimi birakiyorum

  • 20. one ben bir sey  |  October 7, 2008 at 5:07 pm

    SEVGİLİ MEVHİBENİN YORUMU

    Canım arkadaşım, malum epeydir benim laptop serviste.. Telefon açtım ama buradan da mutlu yaşlar diliyorum… Güzel bir kart yapmak isterdim ama laptopsız olmuyor:(

  • 21. meleginmarifetleri  |  October 8, 2008 at 9:24 pm

    Candancım..
    Hoşgeldin ben ne zamandan beri uğramamıştım sana bu minik örgüler ne hoş yaa.
    Bayıldım bunlara
    Sevgiler by

  • 22. Tijen  |  October 9, 2008 at 3:42 pm

    hoşgeldiiin!

  • 23. sennur  |  October 9, 2008 at 8:08 pm

    Tarihin yazdığı en büyük bilgisayar tamircisi, amanın hoş gelmiş, özledik anacım
    Öptüüüüm koccaman

  • 24. Anonymous  |  October 11, 2008 at 8:50 pm

    şekercim hoşgeldin..http://nagice.blogspot.com/

  • 25. nino  |  October 13, 2008 at 9:22 am

    ortaklarin ortaki canim bidenem askim 🙂 ozlemisim ben seni ya iyiki dondun gec oldu biraz ama olsun o yatak ortusunede asagidaki minilerede bittim bayildim bilesin bak ne vedali ortakim ama ders arasi hemencik sana gelmisem 🙂 opuyorum canisi tamir eden ellerin dert gormesin mujukkkkkkkk

  • 26. Hülya YILMAZ  |  October 13, 2008 at 6:46 pm

    neymiş? bilgisayarımız bozulunca Candan’a “alo” diycekmişiz…

  • 27. Betül  |  October 15, 2008 at 4:24 am

    Sevgili Candan,

    Aşağıda arşivinden çıkmış minikler çok şık ve sevimli.

    Sevgilerimle.

  • 28. NAZLICA  |  October 15, 2008 at 6:13 am

    Candan merhaba canım, insanın başına gelince uğraşa uğraşa yapıyor, iyi de oluyor böylesi. Bilgisayarın geri dönmüş ama sen hala geri dönmedin, hiç bana uğramamışsın. İyimisin? Öptüm, kendine iyi bak. Sevgiler

  • 29. GÖNÜL  |  October 16, 2008 at 6:45 pm

    Candancığım,
    bloğunun doğum gününü kutluyorum,nice paylaşımlara inşallah.
    Katı’ sanatındaki engin bilgilerinde şaşırttı beni vallahi bravo çok hoş,kim yapmıştır bu turayı bilmiyorum ama:)) ellerine sağlık,çok ince bir elişçiliği

  • 30. Damak Tadı  |  October 17, 2008 at 1:12 pm

    Sevgili Candan,
    Bloğunun 3.yaşını tebrik edip,nice güzelliklerle dolu paylaşımlar diliyorum..Senin gibi bir dostu,kardeşi,arkadaşı tanıdığım için çok mutluyum..Her ne kadar sıklıkla görüşemesekde gönüllerimizin bir olduğunu biliyorsundur,tahmin edebiliyorsundur…!!

    Türk sanatları içersinde fazla tanınmayan, Katı’ sanatı ve bir o kadarda anlam,tarihi motivleri yansıtan bir sanat dalı..Bu sanata burada detaylı yer verdiğin için gönülden kutluyorum seni..Tabiiki sadece seni değil yapan elleride..!

    Sevgilerle..

  • 31. nino  |  October 17, 2008 at 5:55 pm

    canim ortakimmmmmmmmmmmmmmmmmm
    nice mutlu blog yaslarina yazmistim ben 😦 gelmemismi ya gicik oldum bak simdi
    seni iyiki tanidim iyiki duydum guzel sesini ortakimsin dostumsun arkidisimsin ne guzel seysin 🙂 3 degil 3 bin olsun blog yasin emiiiiiiiii 😀

  • 32. mamila  |  October 17, 2008 at 8:03 pm

    candan bloğunun 3’üncü yaşı kutlu olsun.uzun yıllar birlikte olmak dileği ile sevgiler….

  • 33. one ben bir sey  |  October 20, 2008 at 7:47 am

    SEVGİLİ MEVHİBENİN YORUMU

    Canısıııııııııı… blogunun 3. yaşını kutluyorum.. MUCKSSS

  • 34. elbistanlı  |  October 20, 2008 at 11:23 am

    Uzaklardan bir dost buldum, kalpten kalbe köprü kurdum, yüreği sevgi dolu, yolu mutluluk yolu sevdiği kadar sevilsin, o dost asla ÜZÜLMESİN..hayırlı haftalar olsun..

  • 35. nino  |  October 20, 2008 at 8:57 pm

    bende bir odulun var ortakim 😀

  • 36. sennur  |  October 20, 2008 at 10:31 pm

    Amanınnnn aşkım aşkımın bloğ doğum günüymüşş, nice yıllara canım. Kat’ı sanatı çok incelikli, zor ve sabır ötesi bir şeyler isteyen bir iş anacım….ama çok da ilginç yaw. Bilgilendirme için teşekkürler. Öptüüüm koccaman

  • 37. Damak Tadı  |  October 22, 2008 at 9:05 am

    Telefon çantaları (kılıfları) çok hoş görünüyor..Kullanabilenlere güzel bir detay..Mesela ben kullanıyor olsaydım,kıyafetlerimin renklerinde hazırlayıp kolye niyetine boynuma takardım..)

    Paylaşımların için teşekkürler..

    Not:Annecik seni pazar kahvaltısına bekliyor..Reçellerinide ayırmış..Bilgilerinize hanfendi!!

    Sevgiler

  • 38. Pembelinin Mutfağı  |  October 22, 2008 at 11:07 am

    Selal;)

    Ne tatlı şeyler eklemişsin:) Sevgiler.

  • 39. one ben bir sey  |  October 23, 2008 at 9:58 am

    SEVGİLİ MAMİLANIN YORUMU

    candannn ne şirin kılıf .Rengide çok güzel öpüldünnnnnnnnnnnnn

  • 40. Tijen  |  October 23, 2008 at 7:22 pm

    Ay yine ne çok şey gelmiş buraya.

  • 41. Anonymous  |  October 24, 2008 at 6:38 am

    Merhaba Candan ne güzel şeyler koymuşsun bloguna telefon kılıflarına bayıldım. Sevgiler…
    Şule Türel


Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Pages

Categories

Calendar

October 2008
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts